البنت المصريه !!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بنت ناس .. و أغلى من الماس .. عشرتها ترفع الراس .. اللي يرسمها فنان .. واللي يكرهها خسران .. واللي يحسدها غيران .. واللي يشوفها و ما يحبها يبقى
اكبر غلطان
قالولها علي اية عيونك كحلية و رموشك سحريـة و جلستك رومانسية و طلتك غير منسية و دايماً رافـــعة راســك و قويــة
فـ تحيه لكل بنت مصرية
يلا يا بنات هيصوااا ^_ *
Sent from my BlackBerry® wireless handheld
No comments:
Post a Comment