Wednesday, August 31, 2011

نكتة رجل نساى اوى راح للحج وفـ رمى الجمارات سال نفسه انا

رجل نساى اوى
راح للحج وفـ رمى الجمارات سال نفسه انا رميت اتنين ولاتلاته ؟ نسي ، فاعاد رميهم مره تانية
بعدين راح للطواف فسال نفسه مره تانية لفيت سته وله سبعه ؟ وطافهم تاني
وهو نازل من الطائره خاف يكون نسي حاجة
فبيسال نفسه: نسيت ايه ياجورج؟؟ نسيت ايه يا جووووورج ؟؟


Sent from my BlackBerry® wireless handheld

No comments:

Post a Comment