لما الواحد بيبقى عنده عمارة آيلة للسقوط ( النظام ) .. ويجيلها قرار هدم ( الظلم ) .. ونهدم فعلا العمارة( الثورة ) ... هايبقى فيه انقاض ( الفلول ) ... هانقعد مدة ننضف فيها ( متابعة الثورة ) .. لغاية مالارض تبقى فاضية من الأنقاض ( البلد ) ... هانبدأ نحفر ونرمي في الاساس ( الأخلاق ) ... وبعدها نبدأ نبني العمارة ( الطموح والعمل ) ... وفي الآخر نشطب العمارة ( الحلم والأمل ) ... شفتوا بقى العمارة أخدت قد أيه وقت .. المهم نمشي على المراحل مظبوط .. :)
ayman
No comments:
Post a Comment