Thursday, September 1, 2011

انت الجيش على عيني وراسي.. بس انا برضه

انت الجيش على عيني وراسي.. بس انا برضه اسمي الشعب.. دورك كان في الثورة اساسي.. مش بنكرلك رفض الضرب.. كتر خيرك لما حمتني.. بوسه كبيره وحضن كبير.. ولما احس ان انتا نستني .. هنزل من تاني التحرير..

Sent from my BlackBerry® wireless handheld

No comments:

Post a Comment