Only In Egypt
Sunday, January 29, 2012
عندنا فى مصر بس لما يقولو : اسكتوا مش فلانه خلفت
عندنا فى مصر بس لما يقولو : اسكتوا مش فلانه خلفت وجابت واد زى القمر
"
"
"
... "
... ... "
"
تلاقى اول سؤال بيتقال : ليه هي كانت حامل!؟
لأياأخويا نزلته من اليوتيوب
Sent from my BlackBerry® from Vodafone
No comments:
Post a Comment
‹
›
Home
View web version
No comments:
Post a Comment